onsdag den 8. maj 2013

lidt om mig og fremtid

Nu er det forår og snart sommer. Og når vi når det tidspunkt, betyder det en ting. Det betyder eksamen. Det betyder prøver. Det betyder, at jeg snart skal stoppe på efterskole. Ikke fordi jeg vil sige jeg har travlt - for det har jeg ikke. Det hele går stille og roligt, og jeg nyder den sidste tid på skolen. Jeg kan så til gengæld sige, at jeg er nervøs. Jeg er nervøs for at sige farvel til alle de skønne mennesker, jeg har lært så godt at kende det her år. Jeg er nervøs for at starte på gymnasiet næste år. Jeg er nervøs for en masse ting. Jeg er også spændt på en masse og jeg glæder mig også. Jeg glæder mig til at min veninde kommer hjem fra USA. Jeg glæder mig til at møde en masse nye mennsker på gymnasiet og få nye venner. Hvis jeg ikke var spændt og nervøs hvad ville så være meningen? Jeg ved det ikke, for jeg er spændt og helt vildt nervøs...          

3 kommentarer:

  1. Forstår godt at du er nervøs, men det skal nok gå helt fint. :)

    woonderstruck.blogspot.dk

    SvarSlet
  2. elsker dit layout !! :)

    // http://mixedbows.blogspot.dk/

    SvarSlet
  3. Tak Catja, det håber jeg også :-)
    Tusinde tak Julie! Det er jeg glad for, du siger <3

    SvarSlet