fredag den 31. maj 2013

køb i københavn





De sidste 2 dage har jeg været i København med min linje og jeg fik købt dette. 1, shoppingnet fra Nordisk Film - Vi har bl.a. inde på Nordisk Film, hvor vi fik en rundvisning og jeg fik købt dette net. Og som I nok ved fra dette indlæg, så er jeg ret vild med The Beatles, så selvfølgelig skulle den med hjem. 2, bikinitop fra Monki - Jeg har længe ledt efter noget som jeg kunne have indenunde rgennemsigtige t-shirts og andet, som var en smule festligt, og så kan jeg heller ikke stå for polkaprikker. 3, solbriller fra Urban Outfitters - Et par fake Ray-Ban med fine, fine sten på stellet skulle med hjem... så det kom de. 4, løs og gennemsigtig top fra Monki. 5, langbukser fra BDG (købt i Urban Outfitters) - Når et par bukser der passer perfekt og er sat 450 kr. ned, er der ingen udvej - så skal man købe dem. 6, t.shirt fra Monki - Jeg har en ting med hvide t-hirts med print... og aber. 

7 kommentarer:

  1. Pisse fede ting! Har længe ledt efter sådan en stoftaske! :)

    Tag gerne et kig forbi,
    vougeland.blogspot.com

    SvarSlet
  2. Tak for det!

    Jeg kigger forbi :-)

    SvarSlet
  3. Hejsa (:
    Jeg undskylder meget at min kommentar ikke har noget med indlægget at gøre, men eftersom jeg ikke kan finde nogen email til kontakt, gør jeg det bare her. Jeg ville egentlig bare vide, om du ville tillade at jeg huggede din idé med hensyn til opstilling af etiketterne?
    Tak (:

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej!
      Det er helt ok., det må du gerne. Jeg er vidst selv langt fra den eneste blogger, der har stillet det op sådan. Og hvis du vil kontakte mig fremover, kan du kontakte mig på denne mail: linek96@live.dk
      Knus Line <3

      Slet
    2. Ok, smider lige din mail over i mine noter så C:

      Slet
  4. Vildt fede ting! Ville ønske nettet var mit. :c

    SvarSlet
    Svar
    1. Mange tak! Jeg er også slemt glad for nettet :-)

      Slet