lørdag den 6. april 2013

mine nye ebay-futter





Jeg har købt disse fine fine creepers inde på ebay til sølle 130 kr. Jeg har en meget stor kærlighed til sko og jeg har fået forbud mod at købe flere, men jeg kunne ikke stå for dem her, så det var lige en undtagelse. Det tog mig ikke lang tid at bestille dem hjem, og de kom allerede hjem til mig efter en uge. Det her er mit første ebay-køb og det har kun været en positiv oplevelse. Jeg har allerede danset rundt i dem i et par timer, og jeg glæder mig til at vi kommer til at hoppe foråret i møde sammen!    

5 kommentarer:

  1. Ihh hvor er de smukke! Har du et link til sælgeren, og hvordan er de i størrelsen?? Elsker din blog ;D

    SvarSlet
  2. Ja ikke? Og de er endnu finere i virkeligheden! Her er linket:
    http://viewitem.eim.ebay.dk/Ladies-Unisex-Platform-Lace-Up-Punk-Shoes-Women-Flat-Goth-Brothel-Stud-Creepers/221059181572/item
    De er en smule store i størrelsen, så jeg skal vidst have et indlæg i mine. Jeg vil anbefale dig at købe et nummer mindre end du plejer :-)
    Og mange tak!

    SvarSlet
  3. Mega fed blog! Og skarpe billeder:-)

    Tag meget gerne et kig forbi min blog! Idas-notebook.blogspot.dk

    Knus Ida<3

    SvarSlet
  4. Tak for det!
    Jeg smutter forbi din :-)

    SvarSlet