onsdag den 27. marts 2013

nedarvet beatles-mani







Min far var i sine unge dage en gennemført The Beatles-fan. Magasiner, cd'er, frisure og det hele. Heldigvis har jeg arvet hans mani, og jeg er begyndt at samle. Jeg ved ikke om det er en positiv ting, eller om jeg burde begynde at styre mig. Er det slemt, når man slæber en kørestolbruger med op på 1. sal i Berlin (uden elevator - historie kommer senere, hvis interesseret) for at købe en plade til lidt for dyre penge? Det gjorde jeg i hvert fald, og nu har jeg den! Nedarvet er min mani hvert fald... Så kan jeg jo ikke selv gøre for det vel?

3 kommentarer:

  1. Denne kommentar er fjernet af forfatteren.

    SvarSlet
  2. Åh, åndssvage tastatur..

    -Fedt at vide, at man ikke er den eneste med en underlig interesse i gammel musik.

    SvarSlet
  3. Haha, jeg havde en anelse om, at jeg ikke kunne være den eneste! Hvor er det dejligt at vide, der findes flere af os :D

    SvarSlet